almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

God morgon!

Allmänt Permalink0
Klockan är halv 8 och den här dagen har redan startat för ett par timmar sedan. Klockan ringde 5.30, så drog på mig kläder och stack iväg på en intervall runda. Otroligt skönt! Länge sen jag steg upp så tidigt med tanke på alla nattpass den sista tiden (180h på 4v), blir ofta att snarka iväg till 11 tiden. Men inte idag. Så jag har redan hunnit stretcha igenom kroppen och frukosten är redan i magen. Ska snart dra fram målarpenslarna och när målandet är färdigt blir det ett besök till gymmet för axlar och biceps. Fyra lediga nätter kvar! Sen gör jag mina fem sista nätter innan tre veckors ledighet, ska bli riktigt skönt! Men har inte bestämt mig ännu hur jag ska spendera "semestern", fixa hemma eller byta kommun? 
 
 
Dagens frukost: 1 port havregrynsgröt, 1msk (ca 25g chocolate peanut butter swirl), 1dl mjölk och en banan = 388 kcal. En perfekt frukost med energi 🌞
Till top