almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

En av fem.

Allmänt Permalink3
 
Snart har natt ett av fem gått, hela 10 timmar. Precis som före alla andra nätter när jag ska jobba första natten så blev det ingen vila på dagen så jag förväntade mig att jag skulle vara stendöd inatt, men icket! Energin har varit på topp hela natten. Eller ja där vid 2-3 tiden fick jag en trött svacka men den vände ganska fort och resten av natten har bara glidit förbi utan problem. Så snart är det dags att åka hem och slumra en stund innan gymmet kallar för ett axelpass.
 
 
Jag har börjat landa i mitt nya jag. Där ett tag var jag vilsen i min nya roll som ensamstående till tre små barn och nyskild med ett sprucket äktenskap bakom mig. Jag hade väldigt svårt att hitta mig själv i min nya roll, visste inte riktigt hur jag skulle vara eller hur jag skulle bete mig. Så jag tappade lite av mig själv helt enkelt i jakten på vem mitt nya jag var. Glada och spralliga Malin var inte riktigt där utan istället var det en förvirrad Malin med ett påklistrat leende för att dölja den stökiga insidan. Men idag mår jag bättre, är gladare och mer positiv än vad jag har varit på väldigt länge. Vilket även syns på mig! 😊 Jag börjar ha hittat mig själv i mitt nya jag. 
 
#1 - - Emma:

Malin, jag tycker du gör det himla bra som är ensam med 3 barn, jobb och allt annat som hör till och ändå gör det så bra med all träning!!😊 Jag önskar att jag kunde komma tillbaka till träningen och den form jag var i när jag tränade på som bäst 😕

Svar: Tack så mycket för de värmande orden! 😊 När man hamnar ur rutinen med att träna regelbundet så är det svårare att komma in i den igen, men bara du ger dig fan på att du ska klara det och bestämmer dig för det så har du kommit en bra bit på vägen. Sen kommer det av sig själv :) Är man två är det också lättare att komma igång när man agerar morot till den andra :) Så kör igång tycker jag! Ta en dag i taget och sätt upp tydliga och nåbara del- och slutmål. Mitt var det är så har ett år passerat :) Vet ej vilken Emma detta är, men bor du i Kalix så är du välkommen att följa med mig till gymmet :)
Malin Eriksson

#2 - - Emma:

Jag vet mkt väl att jag varit borta från träningen för länge då det är så svårt ta tag i det igen 😕 Emma Strömbäck är det och jag hänger gärna på 😉

Svar: Det är du! 😃 Härligt! 😊 Tränar på sporthallen och ska dit imorgon fredag och lördag ☺ Så rota fram gymkläderna och häng på. Fredag är det axlar och bröst, lördag är det ben och rumpa 😄
Malin Eriksson

#3 - - Emma:

Men va fan jag har ju kort på Nova 😯

Svar: Äsch då 😯
Malin Eriksson

Till top