almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Det trodde jag inte!

Allmänt, Mat och recept Permalink0
Igår hade jag träningsvärk i större delen av ryggen,  jasså men det får man ju efter träning tänker ni. Men jag blev faktiskt förvånad. För jag körde mycket lättare än vad jag brukar så jag trodde inte att jag skulle vakna upp dagen efter med träningsvärk. Den sitter förövrigt fortfarande i! Men det är väl repsen som har gjort sitt, fler reps och lättare vikter är det ju som gäller för mig i 2v nu. Igår blev det biceps med lite rumpa inblandat mellan seten, efter sömnen! Så det blev inge gym igår efter jobbet. När allt var färdigt blev det en lång och skön promenad efter strandpromenaden hem. 😊
 
Och idag är den ben/rumpa som gäller. Är faktiskt väldigt nöjd med upplägget för ben/rumpa! Har fått med en hel del bra övningar, så känslan när jag traskar ut från gymmet är spaghettibens känslan. Som det ska vara! Det ska kännas, vad är vitsen annars? Go hard or go home. 
 
 
 Det här är min frukost idag. Väldigt enkelt, lätt och mättar ganska bra. Havregrynsgröt, banan, riven kokos och mjölk. 👌
Till top