almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dags för återhämtning.

Allmänt Permalink0
Haft fina Moa på besök. Så igår gick vi bort till gymmet och sen traska vi till Ica för att köpa lite fredagsmys. Nyttigt var i tanken men hem följde en massa gotta istället. Värt varenda tugga! Efter en film blev det sängen och sedan upp för en morgon promenad i regnet. Vi hann gå i fem minuter innan himlen öppnade sig och regnet bokstavligt öste ner, men båda var lika tjuriga så vi fortsatte. Blöta som hundar kom vi hem och åt en mysig frukost innan ett besök till gymmet för ben och rumpa. Men energin var verkligen inte där. Antingen blev reaktionen från gräsklippningen för stark igår (pollenallergi) eller så är en förkylning på gång. Kliade nästan ut mina ögon igår, så har jag "tur" är det bara allergin som spökar. Men för att vara på den säkra sida  så blir det nu minst två dagars vila från träningen så jag orkar jobba mina fyra nätter. Har kvar nio nätter på schemat! Sen är jag ledig i tre veckor innan sista terminen drar igång. 
 
 
Till top