almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Äntligen!

Allmänt Permalink0
Fyra dagars vila, det kändes i kroppen. Även om den verkligen var nödvändig på grund av sömnbristen och en feber som lurat i kroppen så kröp det i varenda kroppsdel igår! Men idag kunde jag äntligen träna igen, sömnkontot var påfyllt och kroppen var feberfri. Så idag fick det bli ett lättare rygg och magpass. Vågade inte maxa när jag precis haft feber, vill ju inte bli sjuk igen. Vore så himla onödigt! Längre vilor i all ära, men för långa perioder med vila och för ofta är inge bra resultats- och utvecklingsmässigt. Då jag redan kommit en bit på vägen så vill jag ju inte rasa ner igen till starten och få börja om på nytt. Vätskan i kroppen har också släppt igen, samlar vätska innan den "roliga veckan" och går upp 1-2kg, ibland upp mot 3kg. Känner mig mer än pluffsig då och nästan redo att spricka. Ingen trevlig känsla, men äntligen har även det lättat. Sånt hade jag aldrig problem med innan jag fick barn men nu hör det till det normala. Varje månad är likadan. Imorgon får det nog bli axlar och biceps! Träningsschemat blir ju lite ruckat när det blev en vila mitt i allt. Fredag är ju axlar och biceps/triceps hör till tisdagarna. Så jag får försöka trycka ihop det nu så jag hinner köra igenom hela kroppen innan veckan är slut. 
 
 
Till top