almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ändrade planer

Allmänt Permalink0
Det blev fyra vändor i slalombacken men fy fan vad tungt det var! Det var mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara, så nog blev det mer gå än springa. Men huvudsaken är att det blev gjort. Sen blir jag så tjurig så innan sommaren är slut så ska jag lyckas springa hela vägen upp, så enkelt är det bara. Direkt efteråt drog vi till gymmet för ett benpass. Så hur benen känns imorgon återstår att se, men dom lär vara rätt ömma. När passet var färdigt drog vi fram klackarna och poseringstränade en sväng! Så nu är ännu ett litet steg taget mot scenen. Spännande! Och jag längtar verkligen. En lång väg kvar och ett stort behov av poseringsträning, men alla börjar vi nånstans. 
 
Sen mitt i allt så blev det att jag följde med Moa till Överkalix, så nu sitter vi här mätta och belåtna efter en otroligt god middag hos Moas mamma med gräddtårta till efterrätt! Mums 😋 Imorgon blir första passet på Moas gym Sterk. En hel helg i träningens tecken. 
 
 
Till top