almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Det går framåt.

Allmänt, Bukplastik 2013 Permalink3
Det var länge sen som jag la upp en bild på magen. Det har hänt en del, jag har jobbat ganska hårt med den och resultaten börjar att komma. Jag vill få fram rutorna ännu mer och framför allt bygga sidan bättre. Men undra hur magen hade sett ut idag om jag aldrig hade tagit modet till mig och gjort bukplastiken? Allt skinn som hängde och gömde magmusklerna. Hade jag fått fram rutorna med hänget? Jag tror inte det. Jag ångrade operationen dagarna efteråt på grund av den intensiva smärtan men direkt jag fick se magen så har varje dag sen dess varit otroligt nöjd! Idag älskar jag min mage, trots mina bristningar och trots det stora ärret tvärs över magen. 
 
 
#1 - - Giz:

Sååååå snygg mage!! Grymt bra kämpat!!

Svar: Tack så mycket 😊
Malin Eriksson

#2 - - Giz:

Sååååå snygg mage!! Grymt bra kämpat!!

Svar: Tack så mycket 😊
Malin Eriksson

#3 - - Anonym:

Wow! Så galet snygga abs! Verkligen en förebild är du. Tack för att du delade med dig! 😘

Till top