almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ny veckan och ny månad

Allmänt Permalink0
Januari gick verkligen fort. Den var verkligen bara på en "snabb visit", för den kom lika fort som en for känns det som. Förra veckan bestod av ganska mycket vila träningsmässigt, jag har inte riktigt känt mig i form så har inte velat pressa kroppen så att inte en förkylning bryter ut. Idag blir det nog också vila tror jag, känner mig bättre men vill inte riskera att bli sjuk då det kostar så mycket för träningen så beror helt på formen på eftermiddagen. Från 8-16 ska vi ha sändning med skolan så tror att energin kommer vara i botten på eftermiddagen. Har dessutom stigit upp ganska tidigt för att hinna läsa igenom några artiklar inför sändningen, så här blir det nog mest troligt en tidig kväll.
 
Måndag vilket innebär att barnen ska åka till deras pappa. Så det kommer att bli tomt och ensamt den här veckan. Avskyr verkligen de "barnfria" veckorna. Inga leksaker att kliva på, inget stök att städa om och om igen, ingen att laga mat åt förutom mig själv (men hur roligt är det?), ingen som smyger upp i min säng tidigt på morgonen för att mysa innan det är dags att stiga upp. Det kommer bli tomt minst sagt. Men jag får försöka hålla mig sysselsatt med studier och träning så ska nog veckan swisha förbi så är dom här igen.
Till top