almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Tisdag

Allmänt, Mat och recept, Mot scenen Permalink0
God morgon! Sista lediga dagen, för ikväll går jag ut för mina fem sista nätter. Sen väntar en tre veckors ledighet! Så underbart. Morgonen bjöd på en liten sovmorgon så idag steg vi upp först vid 8.30 och när barnen hade fått frukost i magen så klädde vi på oss och begav oss ut för en runda. Så dom cyklade och jag sprang, då och då fick jag stanna till och gå vissa bitar så alla barnen skulle hinna ikapp varandra. Men det var riktigt skönt att springa i ett lugnare tempo! 
 
Idag är det även tisdag vilket innebär att biceps står på träningsschemat och jag tror att även triceps ska få sitt idag. Sen skulle jag behöva hinna poseringsträna också, tävlingen närmar ju sig. Men fortfarande är det en bit kvar, 7 månader till debuten! Imorgon har jag även gått på den nya kostplanen i 6 veckor, och det blir faktiskt lättare och lättare. Visst kommer det svackor ibland där det nästan suger men jag vet ju att resultaten kommer och att musklerna blir tydligare så det är värt det. Nyfikenheten för hur pass bra form jag kan komma i är också peppning till att orka framåt. 
 
 
Dagens frukost: 1 port havregrynsgröt, 20g chocolate peanut butter swirl, 2st rye knäckemackor, ca 1msk kaviar, gurka och omega 3 = 436 kcal.
Till top