almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Semester

Allmänt Permalink0
I sista sekund bestämde vi oss för att dra iväg på en minisemester. Kl 15 i fredags packade jag alla väskor och 17 startade bilen ner mot Skåne, ner till min mamma i Höör. Ca 10.30 på lördag förmiddag var vi framme och mamma fick sig en rejäl chock! När vi närmade oss Höör så skickade hon ett sms och frågade om det var skönt med semester, så jag svarade att det var härligt och att vi satt i Bjummis, barnen badar för fullt men att vi är funderar på att ta en minisemester. Då svarade hon att vi kunde komma dit, och någon sekund efter sista smset så ramlar vi in på tomten. Haha 😃 Så vi har njutit, ätit god mat och bara surrat. Bara varit helt enkelt över helgen. Men som alltid är det träning som gäller på måndagar så kl 9 imorse drog jag och mammas karl iväg till gymmet och för min del var det rygg idag. Det tog där det skulle! Är helt slut i ryggen. Fick även med en axelövning som avslut innan vi åkte och hämtade min systerdotter. 
 
Snart dags att slänga ihop lite middag till hela gänget, vi är 11st som ska äta idag så det blir storkok av LCHF kyckling. Ingen diet jag går på utan helt enkelt en otroligt god maträtt 👌 
 
 
Till top