almostthere.blogg.se

Allt Àr möjligt, bara man har viljan att kÀmpa för det!

Legday! 🍑

AllmÀnt Permalink0
Torsdagen bjöd pÄ en vilodag vilket var otroligt skönt! Och den var vÀlbehövd. Att nattjobb sliter Àr ingen nyhet, men nu Àr det bara en natt kvar och sen vÀntar tre underbara lediga veckor. GÄrdagen bjöd pÄ ett axel pass med bröst som avslut. Jag var helt slut nÀr jag vaknade strax efter 14 men direkt gymklÀderna var pÄ började energin strömma sÄ passet blev riktigt bra trots allt! Har börjat öka upp i axelpress och tar nu mer 14 kgs hantlarna, det trodde jag aldrig nÀr jag började trÀna. Inte bara kroppsmÀssigt hÀnder det saker utan Àven styrkemÀssigt! Direkt man orkar lyfta en tyngre hantel sÄ börjar man redan lÀngta efter att orka lyfta en Ànnu tyngre hantel. Det blir nÀstan ett beroende, just för att man vill se hur pass stark man kan bli. 
 
Men idag Ă€r det lördag och det innebĂ€r veckans sista pass : ben/rumpa. Funderar pĂ„ att vĂ€rma upp i backen innan, för att fĂ„ in lite kondition ocksĂ„ innan vilodagen imorgon. Och nĂ€r det kommer till just vilodagar sĂ„ har jag faktiskt blivit riktigt duktig! Försöker hĂ„lla hĂ„rt pĂ„ vilodagarna, dvs köra rena vilodagar dĂ€r jag inte ens tar en lĂ„ng promenad. Jag trĂ€nar ju hĂ„rt 5 dagar i veckan sĂ„ jag tycker att vilodagarna Ă€r viktiga och att de ska prioriteras. Sen innebĂ€r Ă€ven söndag att jag gĂ„r av mitt vikariat och gĂ„r pĂ„ ledigheten, sĂ„ det ska jag faktiskt fira med nĂ„got som fĂ„r smaklökarna att explodera 😋 
 
 
 
Till top