almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Inträde i teamet.

Allmänt, Mat och recept, Mot scenen Permalink0
Natt 1 av 5 är avklarad. Vaknade för ca en timma sen så frukosten/lunchen ligger i magen och PWOn har börjat kicka in, så jag ska snart starta igång gräsklipparen och klippa gräsmattan som uppvärmning innan det är dags att dra mot gymmet för ben och rumpa! Idag blir det mer fokus på baksida lår, annars ligger fokus mer på framsida lår så lite variation idag. I bikinifitness visar man just upp bakdelen i bedömningen (backposen), så det är ju bra om även bakdelen ser bra ut och inte enbart den främre sidan!
 
Coatchen mejlade även idag och berättade att han hade pratat med han som är ansvarig för det team som jag ska gå med i och tävla för, och han gav Mattis klartecken! Så teamet jag ska tävla för är nu färdigt och för en liten stund sen mejlade även han den ansvarige mig så nu är det på gång! Men jag väntar med att "avslöja" teamet tills allt är klappat och klart. Häftigt! 
 
 
Dagens frukost: 1 port havregrynsgröt, 50g jordgubbar, kanel, mjölk, 3 riskakor med smör, rostbiff och gurka (en var redan i magen 😂) och omega 3 = 398 kcal. 
 
Till top