almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Gammal vana sitter hårt.

Allmänt Permalink0
Idag lät jag larmet vila, tänkte att jag skulle unna mig en sovmorgon. Men kvart över sju kom världens finaste pojke och villa krypa upp under mammas täcke ♡ Så någon större sovmorgon blev det inte, men vad gör det när man får mysa lite med en mammasjuk gosse? Så vi gick in till syrran och Julia och surrade en stund, sen gick jag i ett svagt ögonblick med på följa med ut för backintervaller. Why?. Vet inte hur lång backen är men det blev sex vändor upp och ner med burpees mellan varje runda. Kan säga att lungorna skrek mot slutet och benen kändes tyngre än bly. Men då det är tisdag tänkte jag att det kunde vara skönt att köra slut på benen för idag är det ju biceps/triceps. Sen kom jag på att jag i förra veckan ändrade schemat så tisdagar är ju nu mer ben/rumpa 😓 Så med trötta ben ska jag snart bege mig mot gymmet här i Höör. Jag gjorde ju en grym deal med gymägaren och fick köpa ett månadskort sist jag var här som jag kunde frysa när jag skulle åka hem igen så igår öppnade jag kortet och kan nyttja gymmet när jag så önskar i två veckor 👌 Perfekt. Välspenderade pengar och har redan under de veckor jag besökt gymmet tjänat in pengarna. 
 
Nä nu ska jag blanda en PWO så jag orkar med dagens benpass. Lär verkligen behöva extra energi med tanke på backintervallerna som startade den här dagen. Kör hårt ni också! 👊
 
 
Till top