almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Det bästa av tiden.

Allmänt, Mat och recept Permalink1
När det är träningsdag innebär det extra kalorier! Ca 200kcal extra. Och när jag jobbar natt så sover jag ofta förbi en måltid eller äter bara en lätt frukost, så ikväll hade jag lite extra kalorier till kvällsmålet 😋 Så jag unnande mig frukt till kvällsmålet, en lätt fruktsallad med royal gala äpplen och färska jordgubbar! Hur gott som helst. Men då även det blev för lite kalorier så fick två knäckemackor med kaviar + en gainomax följa med ner i magen. Är hocked på kaviar just nu, finns verkligen inget godare! Äter nog en macka med kaviar till varje måltid 😅 Så här hemma går det åt en hel del kaviartibar just nu, saltbrist kanske? Andra natten nu, sen återstår det tre innan jag går på ledighet igen. Hur jag ska mysa med barnen då! Inga mer dagar som man måste sova bort för att orka med nattjobbet. Kanske solen kan kika fram så vi hinner besöka stranden en sväng? 
 
 
Ett ganska matigt kvällsmål = 417 kcal.
 
#1 - - Mia :

Saltbrist, eller "sockerberoende". Jag var själv väldigt fast i kaviarträsket när jag försökte skära ner på sockret och sen insåg jag att kalles kaviar innehåller rätt mkt tillsatt socker. Men visst är det sjukt gott alltid! Så värt att ha på smörgåsen :D

Kämpa på med träningen :)

Svar: Kan ligga något i det helt klart! 😂
Malin Eriksson

Till top