almostthere.blogg.se

Allt Àr möjligt, bara man har viljan att kÀmpa för det!

Cheating 🙊

AllmÀnt Permalink0
Att gĂ„ pĂ„ en "diet" Ă€r inte lĂ€tt alla gĂ„nger och nĂ€r man följer en kostplan dĂ€r man ska hĂ„lla sig till ett visst antal kalorier per dag gör inte det hela lĂ€ttare. SĂ„ jag ska erkĂ€nna att jag igĂ„r fuskade 🙊 Det smet ner en hel del kakor och Ă€ven lite plockgodis (lakrits 😍). Men konstigt nog har jag faktiskt inte alls dĂ„ligt samvete över det, utan kĂ€nner mer att jag var sĂ„ vĂ€rd det! SĂ„ trots att det egentligen borde rĂ€knas som min "cheat-day", eftersom kaloriintaget översteg det som Ă€r godkĂ€nt, sĂ„ tĂ€nker jag Ă€ndĂ„ stĂ„ fast vid att söndagen Ă€r min cheat-day. SĂ„ den hĂ€r veckan blir det tvĂ„ dagar dĂ€r kaloriintaget överstiger grĂ€nsen. Kroppen har redan svarat sĂ„ otroligt bra pĂ„ dieten och det Ă€r trots allt sju mĂ„nader kvar till tĂ€vlingen sĂ„ jag tĂ€nker med gott samvete Ă€ta en massa gott Ă€ven idag 😋 because i'm worth it! 👉 Och nu ska jag snart bĂ€dda ner mig och njuta av lite sömn, avslutar snart min sista natt pĂ„ sommarvikariatet. SĂ„ nu tĂ€nker jag bara njuta av ledigheten och bara vara 😊
 
 
Till top