almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dags för nya möjligheter.

Allmänt Permalink0
Just nu är jag i ett stadie där jag verkligen känner att vad som helst kan hända, det kan gå åt vilket håll som helst. Allt är oskrivet och möjligheterna är många, i allt och mycket. Jag pratar inte om något specifikt utan i allmänhet. Det känns verkligen som att allt för en gångs skull går väldigt bra. Förra året har bestått av många "gupp i vägen" så att det här året hittills startat väldigt bra och ännu verkar gå framåt känns verkligen helt underbart! Mycket beror verkligen på alla jag har i min närhet. Varenda en av dem bidrar med något positivt! 
 
Träningen fortsätter också att gå framåt, jag är även där inne i ett flyt. Jag är väldigt nyfiken på att se hur långt jag kan komma med min kropp, alltså hur den kan utvecklas genom träningen. Fascinerande att se hur den förändras från månad till månad när musklerna blir mer och mer tydliga. Bara det i sig ger en motivation till att fortsätta, nyfikenheten drar mig framåt och ger den där pushen som behövs. Jag skulle kunna pressa mig lite hårdare men känner att tempot än så länge funkar helt utmärkt! Kan man föreställa sig det i huvudet, så är allt möjligt. Mycket handlar om den inställningen man har, det är enbart en själv som sätter käppar i hjulen och ingen annan. Så med en bra inställning och en bra attityd så kommer man oerhört långt!
 
 
 
 
Till top