almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dags för en uppdatering?

Allmänt Permalink0
Det har blivit ett litet uppehåll med bloggandet, igen, och det kommer nog bli så fler gånger. Tiden räcker helt enkelt inte till. Studierna kräver otroligt mycket tid just nu och träningen tar sin tid. Under barnveckorna så går tiden till barnen, så bloggen har ingen plats för tillfället. Så det blir glest med uppdateringar. Sen helt ärligt så vet jag inte vad jag ska blogga om längre, känns som att jag redan har skrivit om allt jag har velat få ut med den här bloggen, tips och idéer med mera. Inspiration och motivation. Så jag känner lite att jag inte har så mycket mer att ge er. 
 
Men jag ska försöka skärpa till mig, för trots att bloggen har legat "nere" ett längre tag så ser jag att många av er fortfarande dagligen går in för att se om något nytt har hänt här.
Så håll utkik, kommer något vettigare inlägg här snart :)
 
Till top