almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Spring med vinden

Allmänt Permalink0
Idag blev det två vändor till gymmet, först styrka på morgonen och sen ett konditionspass där större delen bestod av löpning. Passade på att inviga mina nya skrikrosa byxor och jajjemen, dom var perfekta! Sitter bra och sköna att både träna och springa i. Bia Brazil heter byxorna, har ett par svarta och nu ett par rosa. Dom är lite dyrare men verkligen värda varenda krona. 
 
Stötte även på en söt pingla idag som peppade mig att komma igång med löpning utomhus igen, så efter lite surr om broddar osv så klickade jag hem ett par icebugs. Förra vintern var jag mer aktiv inomhus och i år tänkte jag försöka ändra på det. 
 
Så otroligt härligt att vara igång ordentligt igen! Älskar varenda sekund och längtar efter nästa pass direkt jag går ut genom dörren. Allt går bara man har viljan! 
 
 
 
Till top