almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Snart ledighet.

Allmänt Permalink0
Av skolan återstår knappt en vecka. På onsdag tentar vi av sista kursen för den här terminen, sen är det sommarlov som gäller! Ska bli otroligt skönt med lite ledighet, även om jag ska jobba sommaren så känns det ändå som ledighet för jag slipper alla skolmåsten! Och träningen kan komma igång ordentligt.  Planerar att hinna med lite äventyr i sommar också, så att sommaren inte enbart består av jobb jobb jobb. De senaste dagarna har jag bara pluggat och jobbat, knappt sovit något så nog känner jag mig just nu mer död än levande. Men snaaart! Jag ser ett ljus i tunneln. Längtar tills jag lämnar in tentorna på onsdag, att veta att nu är jag ledig! :) ger en extra liten motivation till att plugga! 
Till top