almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ja må jag leva.

Allmänt Permalink0
Ja tänka sig, att den här dagen men för 25år sedan så föddes jag. Det innebär att det idag är min födelsedag. Jag blir alltså ett år äldre än vad jag var igår. Satt och pratade om det där med en vän igår, att det är så lustigt hur födelsedagarna blir mindre och mindre. Man blir mindre och mindre brydd om dom. När man var liten kunde man knappt sova natten före för man låg och väntade på att mamma och pappa skulle smyga in med fika, paket och sång. Och att klasskompisarna skulle komma på kalas. Flera veckor innan skickade man ut inbjudningskort och planerade kalaset långt i förväg. Nu för tiden så känns det verkligen inte lika viktigt, inte för min egen del men självklart när barnen fyller år. Då planeras det och inbjudningskort skickas ut.
Men för min egen del så är jag inte speciellt brydd. Mina närmsta och min familj vet att jag fyller år så dom behöver ingen inbjudan, dom vet att dom alltid är välkommen hit så vill dom fira mig så gör dom det.
 
För våran del blir det idag en liten utflykt med barnen, fika lite och ha trevligt. :)
 
 
Till top