almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Jag lever

Allmänt Permalink0
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här i bloggen. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men det har varje gång dykt upp något annat, så då har tanken på bloggen försvunnit.
 
Men en liten snabb sammanfattning: Träningen har självklart fortsatt och jag har även fått in den på rutin nu. Så nu kör jag allt från tre till fem pass i veckan beroende på formen, träningsvärken har börjat göra sig påmind för jag ökar mer och mer i vikterna. Jag trodde inte att jag skulle kunna öka på så snabbt som jag har gjort, det känns bra och vikterna har inte gett mig den utmaningen som jag vill ha så jag har ökat och jag orkar mer än vad jag tror. Vi har även fått hem nya maskiner till "gymmet" i garaget, en benpress och en vadpress så nu kan jag göra bättre benpass också.  Perfekt inför sommarens löprundor!
 
Det blir ett snabbt inlägg mest för att ni ska se att jag inte har gett upp bloggen. För nu är jag på väg ut för en morgonpromenad med en vän, så det är dags att byta om!
 
Hoppas eran träning också går åt rätt håll.
Till top