almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Jag njuter!

Allmänt Permalink0
Det gör jag verkligen. Sista tentorna är skriva, tentorna blev godkända, rapporterna blev godkända så därmed är kurserna stämplade som avklarade och jag kan nu helt och fullt njuta av ledigheten. Att jag jobbar under sommaren känns ändå som ledighet, för när jag kommer hem så är det inga tentor som det ska pluggas till eller laborationer som ska förberedas inför eller fältstudier där rapporter ska skrivas och så vidare. Väl hemma är det bara barnen och hunden, så all min tid kan jag ägna till dom. Det känns underbart! Så jag njuter, till max! Just nu känns livet helt underbart.
 
Att jag börjat jobba regelbundet och kommit igång med motion/träning känns i hela kroppen. Glädjen sprudlar inom mig, energin smyger sig tillbaka och musklerna känns trötta på kvällen och lite sådär lagomt ömma. Som det ska göra! Jag sover gott igen vilket har som följd att jag känner mig piggare på dagen. Jag är på väg upp igen från en ordentligt trött period, tillbaka till mitt rätta jag.
 
 
 
   
Till top