almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Träning.

Allmänt, Bukplastik 2013 Permalink1
Vilodagen kom och vilodagen gick. Torsdag idag och jag tränar ju måndag, tisdag, torsdag samt fredag så idag var det träning som gällde. Men det blev inte lika intensivt och hårt som måndagen + tisdagen, för jisses vilken träningsvärk jag har! Så tempot idag var lite lugnare och vikterna var mer försiktiga. Körde en del kettlebell övningar samt mage i cable crossen och mellan varje övning blev det mountain climbers och plankan, mountain climbers håller uppe pulsen men kräver inte så mycket styrka så med träningsvärk i benen kändes dom som ett bra val. Innan träningen värmde jag upp med en rask promenad på löpbandet, så gissa om kläderna var genom svettiga! Puh, träning i den här värmen är inte alls speciellt roligt. Man har inte samma energi, men tack och lov för AC! Underlättar en hel del. 
 
 
Så här ser magen ut idag. Snart 1år senare. Det har gått ca 10 månader sen bukplastiken. Ärret har ljusnat väldigt mycket och trots solningsförbud så har jag låtit magen se solen i sommar. Bristningarna kommer alltid att vara kvar på min mage, men skinnet är borta. Och bristningarna stör mig inte, dom är ju ett minne från mina graviditeter. 
#1 - - frida :

Var gjorde du din bukplastik? jag vill göra en nästa år, men känns så besvärligt om man måste åka till Stockholm :/ eller gjorde du i Umeå? :) tacksam gör svar, och grymma resultat du fått :)

Svar: Jag gjorde min i Luleå :) tack så mycket! :)
Malin Eriksson

Till top