almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Det går framåt.

Allmänt Permalink0
Dagens träningspass gick riktigt bra. Vaknade upp och kände direkt att det här kommer att bli en bra dag, glädjen bubblade i kroppen och det kändes riktigt bra. Så efter frukosten bytte jag om och gick till garaget. Under passet upptäckte jag att en av de övningarna jag kör under arm/bröst passen gick lättare än vad det brukar. Efter 6 rep brukar axlarna vara så trötta så att jag måste stanna till en stund för att kunna fortsätta. Men idag gick det att köra 10 rep utan svårigheter. Triceps och biceps fick jag öka på och även bänkpressen ökade jag vikten på. Det blev ett riktigt bra pass och jag slängde in några nya övningar för att variera träningen lite. När man börjar märka skillnad på träningen men även på kroppen så motiveras man och man blir än mer peppad till att fortsätta.
 
På torsdag drar jag ner till mamma en vecka. Så då hoppas jag på några träningspass med Johan. Han är verkligen grym på att pressa en till bristningsgränsen och han är inte mesig, han finslipar detaljerna och får en att orka mer så träningsvärken är sällan snäll efteråt men det känns verkligen att man har tränat ordentligt. När någon står och halvt skriker åt en att inte ge upp utan att ta en till,  och ännu en så vågar man inte göra annat än att fortsätta och lyfta. Så jag ser fram emot träningspassen med min privata tränare. 
 
 
 
Till top