almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ett bra avslut

Allmänt Permalink0
 
Dagens runda. Det blev en bra runda för mig och hunden. Från oss hem till pappa där jag blev bjuden på frukost och kaffe. Men sen blev det bilen hem! 
 
Kvällens pass blev ett pass för ryggen och det blev verkligen ett hårt pass. Min bror följde med och tvingade mig att ta samma vikter som honom. Tungt som fan men jag klarade det. Fick lära mig några nya övningar samt tips på hur jag kan utveckla de övningar jag redan kör, så det var verkligen ett givande träningspass och träningsvärken lär visa sig ganska ordentligt imorgon. Puh, totalt slut just nu och jag lär sova som ett litet barn inatt. Så återigen (det tåls att upprepas!) våga utmana dig själv, för du klarar mycket mer än vad du tror. 
 
Till top