almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

I all hast.

Allmänt Permalink1
Jag bjuder på ett snabbt inlägg för att visa att jag lever. Jag har verkligen haft fullt upp den senaste tiden med både studier och jobb, samt allt där utöver som husshållsarbete och barnen.
Nu så här idag känns det, jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Men snart kommer skjutsen till luleå, för idag är det LTU som gäller. Vi ska ha laborationer i kommunikation. Bemötande är ju en del som våden får ganska mycket kritik för, så det är just det vi ska få lära oss mer om idag, hur vi ska bemöta våra patienter på rätt sätt för att undvika kränkning och onödigt lidande med mera.
 
Träningen har fått ligga vilande några dagar för jag har verkligen inte hunnit med det, eller haft orken till det. Så jag har fått prioritera motionen istället. Men om orken finns där ikväll efter en hel dag på skolan så ska jag försöka dra ut röven till garaget och träna lite ben/rumpa. Hellre en kort träning än ingen alls, eller hur?
Hoppas träningen går bra för er och att ni håller motivationen uppe, utan motivation är det svårt att känna glädje i sin träning. Nu måste jag rusa vidare och samla ihop det jag ska ha med mig till skolan. Hoppas ni får en bra dag!
#1 - - Mia:

Blev det någon träning? :D

Hoppas tiden kommer tillbaka snart :)

Till top