almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Äntligen fredag

Allmänt Permalink0
Den här veckan har verkligen gått fort. Det känns som att den bokstavligen har sprungit iväg. Det har varit massor med skolan så jag antar att det är därför. Som vanligt med krävande kurser så har träningen fått bli lite stående. Jag har promenerat mycket, mest för att hålla igång kroppen för att inte tappa allt för mycket.
Sen med allt som händer och ser så har energin inte varit på topp, så även om tiden har funnits där för träningen så har jag medvetet valt att vila och sova istället för att orka som människa.
 
Idag är inget undantag, dagen bjuder på tre föreläsningar. Trött nå så fruktansvärt men det är för att jag sovit lite halv taskigt, så utvilad är jag inte men det är bara att gnugga ögonen och koppla upp sig till skolan för mera information om sjukdomar, diagnostisering med mera.
Till top