almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dag 3.

Allmänt Permalink0
Tredje dagen utan snus och än så länge går det helt problem fritt. Inte tänkt tanken ens på att ta en snus och känner inte heller "saknaden" efter snusen som man brukar. Men det är nog mycket för att jag hade bestämt mig för att sluta, är man inte helt säker så är det svårare.
 
Fältstudien är över och det är böckerna som gäller igen. Men nu känns det mycket roligare att läsa allt, fältstudien gav en påminnelse om varför jag tog det här steget i första taget. Så motivationen till att läsa fick sig en putt åt rätt riktning.
 
Träning har jag hunnit med 2ggr den här veckan. Mitt mål var tre så idag blir det träning. Mål är till för att uppfyllas, och att misslyckas med ett mål på grund av lathet är inte godtagbart. Så idag blir det träna, ta ett varmt bad och sen en tidig kväll. Nästa vecka kommer att bli kämpig! Så jag ska passa på att njuta av den här dagen, den sista lugna dagen på den här lugna veckan. 
 
 
 
Till top