almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Nya mått

Mätningar och bilder Permalink0
Då var det dags att ta nya mått, det är idag fyra veckor sedan jag gjorde min bukplastik. Den här tiden för fyra veckor sedan så stod jag i underkläderna och hade två kirurger som klämde och drog i min mage och använde min hud som en tavla för att måla upp deras blivande mästerverk, och vilket resultat!
 
Mått mässigt så har det inte hänt mycket sen årsdagen då jag sist skrev in mina mått här i bloggen så jag drar de som har minskat (resten är +- 0cm).
 
27 Augusti
Under byst/övre delen av magen: 74cm
Midjan/måttet över naveln: 76cm
Nedre delen av magen/"bilringen": 86cm
Så såg måtten ut på årsdagen.
 
28 Oktober
Under byst/övre delen av magen: 69cm (-5cm)
Midjan/måttet över naveln: 73cm (-3cm)
Nedre delen av magen/"bilringen": 84cm (-2cm)
Och dagens mått.
 
Så visst har den blivit mindre, konstigt vore det ju annars med tanke på att en stor bit av magen är bortplockad!
 
 
 
Till top