almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Försöka går ju.

Allmänt Permalink0
Jag vet inte om jag har ställt min väckarklocka fel eller om jag har snosat den i ett desperat försök att få lite extra skönhets sömn, men ringde gjorde den i allafall inte. Min mobil är ju en sån där fräsig och modern mobil så man kan inte bara ställa in tiden utan man måste även ställa in dagen också, varför? Så ibland glömmer jag bort att ändra dagen. Tack och lov har det aldrig hänt en dag när jag måste upp och jobba eller åka till skolan.
Vaknade vid klockan åtta av att en av mina döttrar stod i dörröppningen och pratade tyst för att väcka mig. Gullunge! Så upp och servera frukost för att sedan ta en tur på motionsbandet. Just såna här mornar är jag glad att jag köpte ett motionsband. Grått och trist ute så en promenad med barnen ute kändes inte speciellt lockande, men gå på bandet inomhus med fläkten igång, perfekt! Så jag tog mig en PW på 30 minuter och svetten bokstavligen rann, en fördel med att gå på ett band. Samma fart passet igenom, inga små "dippar" här och där var man sänker farten utan farten på bandet är konstant. Nu ligger frukosten i magen och jag väntar på min man som är på väg hem på lunch och då ska jag smita in i garaget och träna magen. Skönt att få göra bort motion och träning på dagen, speciellt när man ska jobba kväll och inte vet hur man känner sig när man kommer hem sent på kvällen.
 
 
 
Till top