almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dripp dropp.

Allmänt Permalink0
Vilkey otroligt trist väder det är utomhus. Jag som var sugen på en långpromenad! Jag får hoppas på ett uppehåll senare idag så kanske jag kan ta en joggingrunda. 
Min morgon startade så där lagomt bra. Ställde klockan riktigt tidigt och tänkte ta en promenad utomhus. Men mina hörlurar gick inte att hitta nånstans! När jag väl hittade dom, efter en massa morrande och flera svordomar, så upptäcker jag att någon har haft sönder ena luren. Suck.. blev smått less så jag tog en kort runda med hunden och sen en tur på bandet med mina stora hörlurar som jag har när vi sänder med skolan. Väldigt klumpigt men det gick! Jag föredrar musik i öronen under mina promenader när jag är ensam. Så eftersom att mina hörlurar är sönder så måste jag fixa ett par nya.
 
Nu ska jag ta och mysa med barnen framför en film så kanske dom vilar lite så att jag också får vila lite. Trött efter en tidig morgon. Ikväll blir det att träna armar och bröst, härligt! 
 
 
Till top